Протокол от ОС на 31.10.2011г

П Р О Т О К О Л
от ОБЩО СЪБРАНИЕ НА СОБСТВЕНИЦИТЕ
НА ЕТАЖНАТА СОБСТВЕНОСТ
АДРЕС:
гр. София, район Красно село, ул. Родопски извор №. 30, вх.В

Председателя на Управителният съвет на основание чл. 12, ал. 1 от ЗУЕС и с решение на ОС от 26.05.2011г., свикАа общо събрание на собствениците
на 31.10.2011г. от 19:00ч., във вход В, партер, при следния дневен ред:

ДНЕВЕН РЕД
на Общо Събрание на вход В
31.10.2011г.

Точка 1. Отчет на касиера на вход В.
Избор на нов касиер.
При отказ да бъде избран нов, избор на временно изпълняващ длъжността, до избиране на платен професионален домоуправител, включващ и касиер в пакет услуги.Предаване на каса.

Точка 2. Отчет на Домоуправителя.
Избор на нов домоуправител, поради бъдеща невъзможност на сегашния да продължи да изпълнява длъжността.
При отказ да бъде избран нов действащ домоуправител – избор на временно изпълняващ длъжността (с фиксиран срок време, насрочване дата за следващо ОС с цел избор на Домоуправител) до окончателен избор на платен външен домоуправител. Предаване събраната документация.

Точка 3. Гласуване бюджет за ремонт на покрив и схема за набиране
на средствата. Сумите няма да бъдат събирани към момента. Целта е да се осъзнае сериозността и мащаба на предвиждания ремонт и всеки да си предвиди калкулираната сума спрямо идеалните части за месец Май, 2012.

Точка 4. Предвиждане ремонт и обновление на входа – партерно помещение. Дата –
срок и вид ремонт.

Точка 5. Собствениците на апартаменти с наематели да се ангажират
с вписването на наемателите си в Домовата книга в срок 14 дни от нанасяне. Просрочено.

Точка 6. Други. Предложения и казуси за следващо ОС


При липса на кворум на основание чл. 15, ал. 2 ЗУЕС събранието ще се проведе същия ден 1 час по-късно, на същото място и  при същия дневен ред.



Р Е Ш Е Н И Е
на Общо Събрание на вход В
31.10.2011г.

Точка 1. Отчет на касиера на вход В.
Избор на нов касиер.
При отказ да бъде избран нов, избор на временно изпълняващ длъжността, до избиране на платен професионален домоуправител, включващ и касиер в пакет услуги.Предаване на каса.

Ива Иванова отчете наличността на касата, наличността по банкова сметка (лична с-ка на нейно име, която ще бъде закрита, а сумата предадена на следващия касиер).
Желаещ да приеме длъжността Касиер (дори и временно) няма.
Контролната комисия не пожела да направи ревизия на касата.
Нов касиер не бе избран. Касата прие Домоуправителя към момента на ОС, за да се премине към следваща точка от Дневния ред.

Гласували: няма. Въздържали се – всички присъстващи.

Точка 2. Отчет на Домоуправителя.
Избор на нов домоуправител, поради бъдеща невъзможност на сегашния да продължи да изпълнява длъжността.
При отказ да бъде избран нов действащ домоуправител – избор на временно изпълняващ длъжността (с фиксиран срок време, насрочване дата за следващо ОС с цел избор на Домоуправител) до окончателен избор на платен външен домоуправител. Предаване събраната документация.

Домоуправителя отчете дейността си за периода изпълняващ длъжността.
Бяха изслушани представители на фирма „Общ Дом”ЕООД, предлагащи услугата платен Домоуправител, поканени от Домоуправителя на ОС.
Не бе направен избор на нов Домоуправител.

Гласували: няма. Въздържали се – всички присъстващи.

Решението бе отложено за следващо ОС с фиксирана дата 09.11.2011.

Гласували: „За” - единодушно – всички присъстващи.

Точка 3. Гласуване бюджет за ремонт на покрив и схема за набиране на средствата. Сумите няма да бъдат събирани към момента. Целта е да се осъзнае сериозността и мащаба на предвиждания ремонт и всеки да си предвиди калкулираната сума спрямо идеалните части за месец Май, 2012.

            Решено бе да се открие сметка от следващия избран Домоуправител и посочени лица, след следващо ОС. Всеки собственик след да внесе задълженията си на база 200 за % идеални части (дали на две вноски или на една, според възможностите си, и да предостави за архива копие от вносна бележка)

Гласували: „За” - единодушно – всички присъстващи.

Точка 4. Предвиждане ремонт и обновление на входа – партерно помещение. Дата –
срок и вид ремонт.
Козирка над офис на АТМ.

След дискусия, бе взето решение Анна Димитрова да организира и ремонтира самостоятелно козирка над неин офис, за разумна цена и време, като сумата вложена в ремонта ще й бъде приспадана от бъдещи разходи.

Организиране частичен ремонт на входа – частично изкърпване на стени и таван партерно помещение. Боядисване – ще боядисаме сами.

Гласували: „За” - единодушно – всички присъстващи.

Точка 5. Собствениците на апартаменти с наематели да се ангажират
с вписването на наемателите си в Домовата книга в срок 14 дни от нанасяне. Просрочено.
Наемателите са вписани в Домовата книга.

Точка 6. Други. Предложения и казуси за следващо ОС



Управител УС