събота, 14 май 2011 г.

напомняне: Съботник 14.май.2011

Мили съседи,
Напомням ви за поканата на госпожа Славяна Калайджиева, за включване в планираната инициатива на вход А, за почистване на канала.
Бригадата е от 10 часа сутринта, днес.
Както е видно от съобщението, на 9ти април почистването на канала е инициирано и частично извършено от вход А.
Затова нека им благодарим и тази събота да се присъединим към тях, за да помогнем за цялостното почистване на канала.
Аз лично нямам възможност да се включа, не защото не желая и не защото съм си взела съботника във всеки ден от изминалата седмица "на ползу входу",
а защото съм на планирано изпредварително парти с майки и деца ("питка").
И тъй като синът ми е ощетен откъм майка, откакто майка му е "директор на входа" ще го заведа на парти.
Пожелавам ви ползотворна бригада.

Забележка: Моля ви, не натрупвайте сметище извън кофите на ул.Родопски извор 28, както на трудовия ден на 9ти.Април.2011г., когато по призива на госпожа Фандъкова, живущите се включиха в проекта "Да изчистим София за един ден".

Извод: Госпожа Фандъкова, осъществи проекта "Да изчистим
София за един ден".
Ние, обаче заобикаляхме новоразкритото си сметище от 9.Април.2011 до 13.Май.2011г.
35 дни сметище, срещу най-високата такса смет.
И това ако не е явна привилегия за нашия квартал, аз какво е не зная.
Идват избори.
Мислете.

Поздрави
Милкана

* снимката е от 10.Май.2011г.

Няма коментари: